fredag 18. januar 2008

Fredag, innlevering og ny oppgave!
Nå er det over, jeg har levert mitt hittil kanskje dårligste og mest katastrofale bilde i løpet av fotomaraton perioden. Det gikk selvfølgelig som forventa på evalueringa i dag. Jeg passa på å konstantere at jeg var fullt klar over at bildet var katastrofalt før læreren begynte på sin vurdering av det - og han var selvfølgelig enig...! Men det er helt greit, det var ikke ett blinkskudd og det er jeg fullt klar over! Nå er jeg ferdig med det, og kan konsentrere meg om neste oppgave. For fotomaraton er enda ikke over, neida vi har enda en uke igjen. Og i dag fikk vi ny oppgave som skal leveres på mandag. "Reklameplakat for fosterhejm" altså en plakat som skal rekruttere flere fosterforeldre. Det kan bli en spennende oppgave... krever litt tenking og en bra ide - noe som treffer og gjør inntrykk...
Dro på cafè Stolt med noen i klassen etter innlevering - Brownie og kaffe mocca må vel være en perfekt start på fredagen :)

Ingen kommentarer: