lørdag 7. mai 2011

Skummelt, spennende og lærerikt!

Nå er jeg tilbake i Oslo etter to uker praksis i Fredriksstad Blad.

Vi var 6 elever fra klassen i Fredrisstad Blad og tok over fotoavdelingen fra 26. april til 6. mai. Varierte jobber med publisering både på nett- og i papiravisa. Vi bodde på et pensjonat i vakre Gamlebyen.

Jeg har lært masse, særlig når det gjelder å tenke fort og få opp tempoet. Det nytter ikke å vingle, tenke og fundere når bildet aller helst skulle vært levert i går...

Jeg har nok hatt skuldrene oppunder øra og ikke pusta så mye med magen som jeg kanskje burde, men jeg fikk levert i tide og det gikk lettere mot slutten.

Nå er jeg glad jeg er tilbake i Oslo igjen, etter fine opplevelser og flere nyttige erfaringer!


1 kommentar:

Runa sa...

Dette høres veldig bra ut :-D!
Jeg gleder meg til å se bilder!