søndag 13. juli 2008

INTERRAIL

Nå er det gjort - turen vi har snakka om og planlagt så lenge er over! Vi har reist rundt med tog i tre uker. Har sett og opplevd masse og ikke minst kost oss med god mat og is nesten hver dag!!

Jeg var ikke så aktiv som jeg hadde tenkt med fotoapparatet. Tror jeg var litt forsynt etter skole og eksamen. Kanskje jeg bare trengte en pause...

Nå er det tilbake til hverdagen - jeg begynner å jobbe i hjemmesykepleien igjen på mandag!
Men sommeren er jo ikke over enda - man kan fortsatt nyte sola og finne på koselige ting innimellom. Det gjelder bare å bruke dagene!! Det skal jeg bli flinkere til!

Håper dere nyter sommeren og har det bra der dere er!

Her kommer noen glimt fra interrailen -










5 kommentarer:

Runa sa...

OI!Jeg ser at du KAN ta bilder Marte!Mange utrolig fine utsnitt! Bare sjekk huset i Bonnieux...mot det vind (vin..) skeive som jeg tok!Og som du sa selv .. sommeren er ikke over...NYT dagene!
Lykke til i heime sjukepleien!
Veldig koselig å ha deg hjemme!

Surfine sa...

Ser ut som om dere har hatt en superduper tur!!! Bildene var flotte:o) Kos deg videre i sommer med både jobb og bildetaking!

Ellmine sa...

Wow, du fikk virkelig fanga stemningen og det beste fra interrailen. Kjempe bra bilder, håper vi kan dele bildene en dag.

Betty Boom sa...

Dine bilder banker jo alt. Herregud for en fantastisk situasjonsfotogref du er - nydelige bilder, Marte!

Marte sa...

Tusen takk for flotte kommentarer alle sammen!! Det gjør godt :)