tirsdag 8. januar 2008

SKOLESTART & FOTOMARATON!
Ja, så var det på'n igjen...! Vi starta kl. 10.00 i går, med nytt 3-ukers kurs.
Denne gangen er det fotomaraton! Det vil si at det skal leveres ett nytt bilde hver dag i tre uker. Med andre ord får vi en dag på å løse hver oppgave...
Det kan bli litt av en utfordring merker jeg. Men jeg veit at jeg har veldig godt av å øve meg i å jobbe på den måten. Jeg bruker som regel alt for lang tid på å tenke ut ideer, og det er ikke alltid like positivt.
Meningen med dette kurset er at vi skal lære å løse oppgaver på kort tid, som man ofte må gjøre i de fleste fotoyrker.
Så i de neste tre ukene, kommer jeg til å blogge ett nytt bilde hver dag, etterhvert som de blir ferdig og jeg har tid!


Jeg begynner meg gårsdagens oppgave, som skulle leveres i dag :

OPPGAVE 1 (Mandag)

"Portrett av en fotograf til forsiden av Dagbladets Magasinet"

(Modellen skulle være den personen som står bak deg på klasselista)

Ingen kommentarer: