søndag 28. september 2008

NOK EN KINOSØNDAG


Det begynner nesten å bli en liten tradisjon nå. Kinotur på søndag med Mari. Vi fikk nemlig et sånt kinokort første gang. Der kan man samle stempel og få hver femte film gratis :) 
Salgstriks som funker på oss... hehe! 
Det er jo en god unnskylding til å komme seg på kino også. 
Vi så  "deUsynlige". Fantastisk film - som bare MÅ sees!




Vi rakk å ta noen bilder i dag også. Søstra mi er en super modell og alltid gøy å fotografere.



Her om dagen oppdaget jeg en søt liten butikk på Grynerløkka. "Den lille kokosbollefabrikken" - mange søte fristelser... Vi dro innom der i dag og handlet oss noe godt til filmen.... Mmmm ;)

4 kommentarer:

Surfine sa...

Så flotte bilder Marte, du er så god på å fange opp steming med kamera ditt!! Hun er virkelig fotogen også hun lillesøstern! Koselig å høre at dere finner på ting sammen også:o) Håper du trives i Oslo!

Ellmine sa...

Å så koselig. Jeg har lyst til å se filmen jeg også. Hvor har du tatt bildene av mari? Kul bakgrunn. :):)

Marte sa...

Surfine: Takk :) Jeg trives godt i Oslo, selvom det er litt stort enda...!

Ellen: Ja, filmen bør du se - tror du vil like den. Det meste i filmen foregår faktisk på Grynerløkka, kjente igjen noen av stedene. Bildene av Mari tok jeg på baksiden ved oslo city.

Runa sa...

SÅ bra at dere koser dere!...kan jeg bli med på den lille kokosbollefabrikken?Tror det er noe for meg ;-)!
Veldig flotte bilder av Mari!Dere er flinke i hver deres rolle ;-)!
Gleder meg til du blir med på hytta!Sees snart!