onsdag 12. september 2007

Vinglepetter slår til igjen!

Det er neimen ikke enkelt. 15 bilder skal bli til 8. Jeg har skrevet ut alle i miniatyr, og sittet å prøvd ut hvem som passer sammen. Jeg kommer ingen vei. I det ene øyeblikket er det ene bildet best, i neste øyeblikk det andre. Valgets kval. Det er ikke bare hvert enklet bilde å ta hensyn til, men alle åtte må passe sammen i en serie. Redaksjonell fashion serie i Vogue format, dvs. 217x285 mm. Ikke så enkelt format heller. Og på toppen av det hele skal jeg finne på et passende navn til serien!! Det sier seg jo selv at dette blir litt i overkant av hva en vinglepetter kan klare. Så mange valg som skal tas, så mye å bestemme seg for.
Men det må jo bare gå - bildene skal leveres i morgen - da må alt være bestemt! Jeg har nå eliminert vekk 4 til - jeg er da altså nede i 11.
Elleve bilder som skal bli til åtte.
Jeg får bare vingle videre...





Ingen kommentarer: